Long, long day ... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu Long, long day ... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu

Long, long day ...

Blijf op de hoogte en volg Ramon

29 Mei 2016 | Verenigde Staten, New York

In je vakantie om half 8 opstaan, wie had dat gedacht !! We moesten wel, want de hop on hop of bus door New York was gereserveerd. Veel New Yorkers zouden uit hun stad vertrokken zijn omdat het maandag Memorial Day is, dus zou het vrij rustig zijn .... Het begon rustig, laten we het daar maar op houden, maar aan het einde van de middag was NY een grote mierenhoop. Daarnaast de zon en de temperatuur klommen flink omhoog en dat bij een vochtigheidsgraad van 60 % !! Toch konden we nog wel veel bezienswaardigheden op onze harde schijf opslaan. Zelfs nog in Harlem geweest om bij het voorbeeld restaurant van Dennis: Sylvia' restaurant kiekje s te maken, enfin ik ben weer een stuk wijzer: Sugar Hill Gang is hier begonnen, Malcom X is een Blvd en het restaurant staat er gekleurd op !
Andere trofeeen : Central Park, Times Square garden, Brooklyn Bridge, Rockefeller Plaza, 9/11 Memorial, One trade center, Guggenheim museum,
En empire state building en statue of liberty dan ??
Die zijn morgen aan de beurt ....