De laatste dag in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu De laatste dag in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu

De laatste dag in New York

Blijf op de hoogte en volg Ramon

30 Mei 2016 | Verenigde Staten, New York

En zo is dag 3 in the Big Apple voorbij en gaan we ons weer opmaken voor de vlucht naar LA. De dag begon met regen en de benauwdheid, dus hadden we het aantal doelen beperkt: Empire State Building, Statue of Liberty en ook dan nog even Macy's. Helaas ook een zieke in de groep (jetlag, eten, warmte ?), daardoor ging moeder de gans met haar overige koters de attracties lang en bleef pa met jongste in de buurt van het hotel :-). Het programma werd naar volle tevredenheid afgewerkt. Het blijft een bijzonder Metropool met zijn 8,4 miljoen "mieren", maar de eindconclusie van de familie was dan wel: leuk om gezien te hebben, maar of we hier vaker terug gaan komen ??? Op naar het westen, 6 uur vliegen, wordt weer een uitdaging maar dan hopen we daar een hele mooie reis te maken !