San Francisco - Yosemite National Park - Sequoia - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu San Francisco - Yosemite National Park - Sequoia - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu

San Francisco - Yosemite National Park - Sequoia

Blijf op de hoogte en volg Ramon

05 Juni 2016 | Verenigde Staten, Bakersfield

De eerste 2 parken worden aangedaan. Yosemite Park blijkt ook heel erg favoriet te zijn bij de Amerikanen, vooral in het weekend en als het lekker weer is, dus veel files en een late aankomst in Half Down Village, een tentenkamp, die je al heel snel het gevoel geeft van een vluchteling uit Syrie :-). Daarnaast: opletten voor beren dus alles wat ruikt moeten we in een aparte berendepot stoppen. Het park is mooi, maar we worden wel door mosquito's lek gestoken bij Mirror Lake River :-( Het verblijf leverde een onrustige nacht op en we zijn blij dat we richting Sequoia kunnen vertrekken. Inderdaad de bomen (Giant Forest) zijn indrukwekkend en vooral de General Sherman Tree is een toppertje. Ook bezochten we Crystal Cave na een slalom rit van 45minuten. Na dit alles op weg naar Bakersfield, waar we om 21:00 uur aankwamen, gauw een maaltijd naar binnen gewerkt en dan naar bedje, de natuur heeft zijn werk gedaan. We hebben wat technische problemen dus de foto's komen later