Las Vegas - Zion - Bryce National Park - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu Las Vegas - Zion - Bryce National Park - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Zion - Bryce National Park

Blijf op de hoogte en volg Ramon

09 Juni 2016 | Verenigde Staten, Panguitch

Tijd om uit deze gekke stad te vertrekken en de nationale parken weer op te pakken. We begrijpen al snel waarom iedereen zo enthousiast over "rotsen" praat; het is indrukwekkend, zo gevarieerd in vorm en kleur, eigenlijk onmogelijk om op een foto te zetten; kortom genieten. Ondertussen zijn we ook echt time travellers geworden, dan weer een uur achteruit, dan weer 2 uur achteruit, dan weer 1 uur vooruit, elke staat heeft wel zijn eigen tijdzone, het zorgt voor kleine jet lags in de auto en de navigatie kan het nauwelijks bijhouden, maar het is de moeite waard, geheugenruimte voor alle camera's worden volgeschoten en eigenlijk komen we nog steeds tijd tekort. Bryce canyon is op dit moment wel ons favoriet, morgen weer verder .......