Los Angeles - Santa Barbera - San Simeon - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu Los Angeles - Santa Barbera - San Simeon - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu

Los Angeles - Santa Barbera - San Simeon

Blijf op de hoogte en volg Ramon

01 Juni 2016 | Verenigde Staten, San Simeon

De eerste grote etappe met onze Tahoe. We zijn blij dat we hem hebben: het is groot, rijdt lekker, V8 motor, ziet er stoer uit, kortom: Amerikaan en daar voel je je heel veilig in !! De navi werkt uitstekend, al moet pa af en toe die yards en miles herrekenen (verkeerde afslag :-)) maar al snel werd Santa Barbara bereikt. Helaas weinig surfers en weinig zeedieren, bovendien was het bewolkt, dus daarna maar gauw naar de slaapplaats gereden in San Simeon: Wild Surfer Hotel. Ook hier is het bewolkt en wordt het kouder, toch nog wat surfers gevonden op Moonstone Beach en een verdwaalde otter ! Hearst Castle was al dicht, dus die slaan we over in het programma. Dan maar lekker eten bij Cavaliers, waar de ober of heel erg vergeetachtig is of ons in het ooitje neemt. Het blijkt het laatste zijn, heeft een typische standup comedian humor, maar dat bevalt ons wel, bij de meerkeuzevraag van de afrekening: " gratuite 15,18 of 20% ? " kiezen we dit keer voor de 20%, we beginnen die gekke Amerikanen steeds leuker te vinden, morgen op weg naar San Francisco, dat moet wel helemaal feest worden ...

• 02 Juni 2016 - 15:42

Justine Van Donge:

Fijn dat Jeroen weer opgeknapt is en jammer dat jullie zo weinig plaats hadden in het vliegtuig.
    Maar ja dan staat er zo'n prachtige auto voor jullie klaar, automaat zeker? America staat er om bekend dat ze automaten hebben.
    Jongens geniet ervan tot de volgende reis in america.
    doe voorzichtig en blijf alle vijf gezond.
    groetjes van schoon moeder en oma Justine