San Simeon - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu San Simeon - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu

San Simeon - San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Ramon

03 Juni 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Oeps, we liggen achter met de reisverslagen ! Het reizen gaat nu in een hoog tempo en dat betekent dat we heeeeel weinig tijd hebben om te relaxen en verslagen te schrijven, maar hier is dan weer een poging ;-)
Het rijden naar San Francisco brengt ons langs massa's zee olifanten, en eekhoorns. Prachtige kustritten, maar we missen wel de 17 miles drive, de navi heeft een kortere weg gevonden :-( Ongelooflijk hoeveel flora en fauna hier aanwezig is. De tip van Sandra is goud waard; de coolbox werkt uitstekend en we kunnen er dankzij de ijsmachines in de hotels ook nog vers ijs (in afgesloten plastic zakken) stoppen , zodat alle dranken, maar ook de broodjes en vleeswaren echt "cool" blijven. In de middag bereiken we San Francisco en dit is echt een hipp(i)e stad, waar ook - als minipuntje heel veel zwervers te vinden zijn. We krijgen ook nog de eerste ronde van de NBA finale mee, waarbij de thuisploeg weet te vinden van de Cavaliers, de ploeg van Le Bron James. We krijgen ook nog de eerste ronde van de NBA finals 2016 mee, waarbij de thuisploeg weet te winnen van de Cavaliers, de ploeg van Le Bron James. Dus werd de overwinning bij ons diner gevierd met een echt Golden State Warriors glas. De volgende dag zijn we al vroeg op; Alcatraz, Cable cars, China town, Union square en natuurlijk de Golden Gate bridge moet befietst worden ! We hebben onze bucketlist helemaal kunnen afgewerkt zodat we met een voldaan gevoel kunnen gaan slapen en morgen naar Yosemite (spreek uit jossimmit) Park kunnen afreizen; waar we tussen de bruine beren zullen overnachten in tenten !!!