Viva las Vegas !! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu Viva las Vegas !! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ramon Winkel - WaarBenJij.nu

Viva las Vegas !!

Blijf op de hoogte en volg Ramon

08 Juni 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Alles is mogelijk in Amerika! Zo ook Las Vegas! In extrema dan, Donald Trump Treasure Island is er te vinden, Ceasars Palace, Bellagio met zijn muziekfortuin, the strips met al het gokgeweld, maar ook: Gewoon trouwen in Las Vegas met Elvis als entertainment. Om ons 25-jarig huwelijk (19/9/1991) te vieren, hadden we in het diepste geheim een drive thru wedding ceremony met Elvis in zijn pink Cadillac georganiseerd, waarvan Jeanette natuurlijk niets wist. We hebben vreselijk gelachen, vooral om Elvis zelf en de gewoonte waarmee Amerikanen hiermee omgaan: ALS je maar betaalt! :-) In de middag hebben we een ander evenment gedaan, dat niet mogelijk is in Nederland: schieten! Dennis, Marco en Jeroen hebben erop los geknald, met automatische wapens en als toetje een echte Smith en Wesson 0.5. De macht van zo'n wapen in je handen, werd snel duidelijk, wat een knal en kracht kwam er uit dit wapen, de volgende dag hadden ze nog wat spierpijn aan hun polsen...